reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Kornel Michalič

Kornel Michalič

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Si flipujem...

Kornel Michalič

Si flipujem...

Flipovanie je veľmi zvláštne. Ani WORD nepozná slovo flip a preto mi ho hneď podčiarkne:) Už to by sa dalo pokladať za flip. Flipovať sa dá na čomkoľvek a komkoľvek. Takisto ako haluziť. Napríklad ja sa môžem práve haluziť na tomto článku a čitateľ sa asi haluzí, že čo je to za flipný článok (prípadne haluzný).

  • 2. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 056x
  • 0
O SFETKOCH JEHOVOVÝCH

Kornel Michalič

O SFETKOCH JEHOVOVÝCH

Na škole ma učili, že žijeme v informačnej spoločnosti. Možno to tak bude, i keď ja si myslím, že žijeme skôr v dezinformačnej spoločnosti. Každopádne sú nám podstrkované informácie o všetkom možnom, najmä však o cenách všetkého možného. Už som otupený z tých reklám, kde krásni ľudia ponúkajú krásne časopisy o  ďalších krásnych ľuďoch.

  • 1. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 233x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu